Najlepsze drogie pudry

Too Faced Peach Perfect Mattifying Loose Setting Powder, YSL Souffle D'Eclat Poudre Libre, Laura Mercier Loose Setting Powder Translucent, SENSAI Translucent Loose Powder, CHANEL Natural Finish Loose Powder

Witajcie Kochani!

Puder jest jednym z najważniejszych kosmetyków i może naprawdę wiele zmienić w wyglądzie cery i znacznie wpłynąć na trwałość makijażu. Jako posiadaczka cery mieszanej przetestowałam wiele różnych pudrów. Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moimi 5 ulubionymi pudrami z wyższej półki, które moim zdaniem są warte każdej wydanej na nie złotówki. Całkiem przypadkiem wyszło tak, że wszystkie pudry w dzisiejszym poście są w formie sypkiej :) Myślę, że niedługo również pojawi się post o świetnych tańszych pudrach.

Laura Mercier Loose Setting Powder Translucent 

Chyba najbardziej kultowy puder na świecie! Puder ten ma lekko żółtawo-beżowe zabarwienie, co może być zarówno plusem jak i minusem, bo przy ultra jasnych karnacjach może lekko przyciemniać podkład, natomiast przy odrobinę ciemniejszych karnacjach jest to zdecydowanie na plus, bo nie wybiela cery jak mają to czasem w zwyczaju białe pudry. Ja mam jasną skórę, gdzieś na poziomie 150 Buff z Revlonu i puder ten ładnie się wtapia nie zmieniając koloru podkładu. Jest bardzo aksamitny i drobno zmielony. Nałożony gąbeczką pięknie wyrównuje strukturę skóry i mniejsza widoczność porów czy drobnych zmarszczek. Wykończenie ma matowe, ale nie jest to płaski mat, tylko ładnie odbijający światło. Ładnie wygląda zarówno pod oczami jak i nałożony na całą twarz. Myślę, że będzie on świetnym rozwiązaniem dla posiadaczek cery normalnej, mieszanej i tłustej bo bardzo dobrze utrwala makijaż, przedłuża jego trwałość i zmniejsza wydzielanie się sebum. Przy cerze suchej radziłabym uważać z ilością jaką nakładamy, bo może lekko podsuszać. Świetnie nadaje się do zdjęć nawet tych z flashem ponieważ nie zawiera składników odbijających światło i nie wybiela twarzy na fotografiach. Świetnie nadaje się również do bakingu. Cena regularna: 219zł, Pojemność: 29g

CHANEL Natural Finish Loose Powder / Poudre Universelle Libre

Ten puder kupiłam, bo podpatrzyłam go u Lisy Eldridge i jestem w nim zakochana. Puder ten dostępny jest w 4 kolorach. Ja mam odcień 020 Clair - Translucent 1, który ma lekko beżowe zabarwienie. Ten  puder świetnie utrwala makijaż i przedłuża jego trwałość a do tego pięknie wygładza strukturę skóry. Wykończenie ma matowe, ale nie jest to papierowy mat, tylko ładnie odbijający światło. Największa jego magia polega na tym, że bez względu na ilość jaką nałożymy nie wygląda on ciężko czy sucho. Dlatego świetnie nadaje się również do poprawek w ciągu dnia, bo można go dokładać bez obawy, że będziemy mieć ciastko na twarzy. Zawiera on krzemionkę, więc teoretycznie może on rozjaśniać skórę przy błysku flasha. Ja nie zauważyłam u siebie efektu flash back więc może składników odbijających światło nie jest dużo. Polecam Wam jednak przetestować to na własnej cerze, bo moja skóra jest bardzo jasna i nie zawsze efekt flash back jest widoczny. Puder ten jest odrobinę mniej suchy niż Laura Mercier, więc jeśli puder Laury jest dla Was za suchy to polecam spróbować tego. Puder CHANEL jest też bardzo wydajny. Cena regularna: 229zł, Pojemność: 30g   

Yves Saint Laurent Souffle D'Eclat Poudre Libre Translucide

Dostępny jest w 4 kolorach, ja mam odcień 02. To chyba najlepszy puder pod oczy jaki kiedykolwiek miałam! Pod oczami wygląda idealnie nie jest ani zbyt matowy, żeby wyglądać sucho ani zbyt rozśwetlająco-odbijający światło aby podkreślać zmarszczki czy pory. Ma on również świetne właściwości rozpraszające światło i wygładzające optycznie skórę. A w dodatku nie przesusza skóry! Pomimo tego, że wygląda lekko i delikatnie, to świetnie utrzymuje korektor przez cały dzień. Posiadaczki cery suchej z powodzeniem mogą nakładać go na całą skórę. Ja z racji tego, że mam cerę mieszaną to na strefę T wole nakładać bardziej matujące pudry, ale chętnie używam go na policzki i czoło, gdzie nie potrzebuję tak mocnego zmatowienia. Jego minusem jest dostępność, bo nie jest on dostępny w Polsce, ale można go zamówić np. ze strony lookfantastic, która oferuje wysyłkę na cały świat. Często też jest na tej stronie promocja -15-20% na markę YSL. Cena regularna:  £39 - ok.190 zł. Pojemność: 15g

Too Faced Peach Perfect Mattifying Loose Setting Powder, YSL Souffle D'Eclat Poudre Libre, Laura Mercier Loose Setting Powder Translucent, SENSAI Translucent Loose Powder, CHANEL Natural Finish Loose Powder

Too Faced Peach Perfect Mattifying Loose Setting Powder

O tym pudrze robiłam już wpis na blogu przy okazji recenzji innych produktów z kolekcji Peaches & Cream od firmy Too Faced, więc jeśli chcecie pełną recenzję zapraszam po tego posta. Puder ten jest chyba najlepiej utrzymujacym makijaż i regulującym wydzielanie się sebum pudrem jaki mam. W dodatku robi świetną robotę jeśli chodzi o wygładzenie struktury skóry i zmniejszenie się widoczności zmarszczek czy porów. Będzie więcn dobrym rozwiązaniem dla skóry normalnej, mieszanej i tlustej. Dla cery suchej może być zbyt matujący. Nadaje się on również do robienia zdjęć. Cena regularna: 145zł Pojemność: 35g

SENSAI Translucent Loose Powder

To zdecydowanie najlżejszy i najdelikatniejszy puder z całego zestawienia. Tworzy on delikatną jedwabistą woalkę, jest on niewidoczny ani nie wyczuwalny na skórze. Świetnie się sprawdzi jeśli nałożyłyście mocno matujący podkład i chcecie go utrwalić pudrem, ale nie chcecie dodawać dodatkowo matu. Myślę, że za brak przesuszenia skóry, delikatność i niewidoczność na skórze najbardziej pokochają go posiadaczki cery suchej. Jeśli chodzi o cery mieszane, czy tłuste, to należy pamiętać, że nie utrwala on jakoś bardzo makijażu, ale fajnie się sprawdza jako puder wykończeniowy żeby ładnie wygładzić optycznie skórę. Ja samodzielnie lubię go nakładać na boki twarzy i czoło gdzie ewentualny glow mi się podoba. Cena regularna: 209zł Pojemność: 20g

Jakie są Wasze ulubione pudry? Próbowałyście może nowej rozświetlającej wersji pudru od Laura Mercier? Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdza.

Buziaki,

Marta 


Komentarze