Najlepsze bronzery dla jasnej cery

Jouer Sunswept Bronzewr Duo Light to Medium Sunlight, Jouer Sunswept Bronzewr Duo Light to Medium Suntan, Too Faced Milk Chocolate Soleil Bronzer, Benefit Hoola Lite, Too Faced Sweethearts Bronzer Sweet Tea, Sensique Bronzing Powder 107 Natural Tan, KOBO Matt Bronzing & Contouring Powder 308 Sahara Sand

Witajcie Kochani!

Jako posiadaczka jasnej skóry wiem jak trudno dobrać bronzer tak, aby nie wyglądał on zbyt pomarańczowo lub nie był na tyle chłodny że będzie wyglądał jak brud. Przetestowałam wiele różnych bronzerów i mam dla was dzisiaj prawdziwe perełki, które dodadzą skórze zdrowego, przybrązowionego kolorytu i będą wyglądać naturalnie. 

Too faced Milk Chocolate Soleil Bronzer 

To chyba mój ulubiony bronzer i zazwyczaj jak nie wiem który bronzer nałożyć, to on wygrywa. Jego kolor jest ciepły, ale nie ma w sobie pomarańczowych tonów i dzięki temu nadaje on cerze naturalny, zdrowy koloryt. Jest on średnio napigmentowany, co moim zdaniem w przypadku produktu do twarzy jest zdecydowanie na plus, bo pozwala uniknąć trudnej do roztarcia plamy koloru. Producent deklaruje, że ten bronzer jest matowy, ale nie jest to płaski mat, tylko taki ładny semi-mat, który wygląda bardzo naturalnie na skórze. Nie jest też zbyt ciemny, więc nawet posiadaczki bardzo jasnej skóry mogą się nim cieszyć. Ponadto jest on mega wydajny! Ja mam swój już ponad 2 lata (w miedzyczasie Too Faced zdążyło wymienić opakowanie dla tego produktu) i bardzo, bardzo często go używam, a jeszcze zostało mi sporo produktu. No i oczywiście delikatnie pachnie czekoladą:) Bardzo polecam wpróbować chociażby wersję podróżną, napewno się nie zawiedziecie! 
Cena: 129 zł, Dostępność: Sephora, Pojemność: 8g

Jouer Sunswept Bronzewr Duo Light to Medium Sunlight, Jouer Sunswept Bronzewr Duo Light to Medium Suntan, Too Faced Milk Chocolate Soleil Bronzer, Benefit Hoola Lite, Too Faced Sweethearts Bronzer Sweet Tea, Sensique Bronzing Powder 107 Natural Tan, KOBO Matt Bronzing & Contouring Powder 308 Sahara Sand

Sensique Bronzing Powder 107 Natural Tan

Zdecydowanie najchłodniejszy bronzer z tym zestawieniu. W opakowaniu wygląda na bardzo oliwkowy i chłodny, jednak na skórze wygląda na piękny, neutralny, niezbyt ciemny, mleczny odcień. Jest dość mocno napigmentowany, ale bardzo ładnie się rozciera i nie robi plam. Nie pyli się i jest wydajny. Nie traci na intensywności w ciągu dnia, a mam taki problem z wieloma produktami tańszych marek. Naprawdę to tak świetny bronzer, że aż trudno uwierzyć, że kosztuje tak niewiele. 
Cena: 13,99 zł, Dostępność: Drogeria Natura, Pojemność: 8g

Jouer Sunswept Bronzer Duo Light to Medium

Jest to bardzo dobry i mam wrażenie niedoceniany produkt. Chyba każdy pasjonat makijażu słyszał o różach firmy Jouer, ale jakoś o bronzerach tej marki mówi się stosunkowo rzadko. A szkoda, bo to rewelacyjne produkty. Ja mam odcień light to medium tego bronzera, ale jest jeszcze dostępne duo dla ciemniejszej karnacji. Produkt zawiera 2 kolory: suntan i sunlight. Ja osobiście najbardziej lubię odcień suntan ponieważ jest bardziej ciepło-neutralny, a sunlight  jest trochę cieplejszy, ale obydwa sprawdzą się dla jasnej skóry. Ten bronzer ma naturalne, nie całkiem matowe wykończenie, można bardzo łatwo stopniować efekt jaki daje. Ponadto blenduje się jak marzenie, nie robi plam i  ładnie stapia się z cerą. Polecam polować na promocje, bo mi się udało go kupić w cenie 17 funtów, czyli około 85 zł.
Cena: 25 funtów -ok. 125 zł, Dostępność: Beautybay, Pojemność: 11g

Too Faced Sweethearts bronzer

Bardzo neurtalny bronzer o satynowym wykończeniu, który bardzo ładnie, naturalnie wygląda na skórze. Mimo swojego satynowego wykończenia nie podkreśla faktury skóry, więc nawet jak macie nierówną stuktórę skóry, to nie musicie się go obawiać. Można łatwo stopniować jego efekt. Nakłada się równomiernie i pięknie się blenduje. Jest to produkt wypiekany, więc z pewnością wystarczy nam na wieki. Puder Golden rose jest do niego podobny. Moim zdaniem produkt od Too Faced ma trochę lepszy kolor i trochę ładniej wygląda na skórze, ale jeśli szukacie tańszej alternatywy dla niego, to ten z Golden Rose jest bardzo fajny.
Cena: 129 zł, Dostępność: Sephora, Pojemność: 5,5g

Jouer Sunswept Bronzewr Duo Light to Medium Sunlight, Jouer Sunswept Bronzewr Duo Light to Medium Suntan, Too Faced Milk Chocolate Soleil Bronzer, Benefit Hoola Lite, Too Faced Sweethearts Bronzer Sweet Tea, Sensique Bronzing Powder 107 Natural Tan, KOBO Matt Bronzing & Contouring Powder 308 Sahara Sand


Benefit Hoola Lite

Jest to produkt, który mnie zaskoczył. Jak go pierwszy raz zobaczyłam, to pomyślałam, że nic on dla mnie nie zrobi, bo wyglądał w zasadzie jak minimalnie ciemniejszy puder do twarzy i wydawało mi się, że nie będzie go wcale widać. Jednak po nałożeniu na skórę jest ciemniejszy niż w opakowaniu i nadaje jej piękny, zdrowy koloryt. Jego kolor jest ciepły, ale nie ma w sobie pomarańczowych tonów. Jest mocno napigmentowany, ale ławo się rozciera. Ładnie scala się ze skórą i wygląda naturalnie.
Cena: 172 zł, Dostępność: Sephora, Pojemność: 8g

Kobo Matt Bronzing & Contouring Powder 308 Sahara sand

Miało być Top 5, ale postanowiłam umieścić w zestawieniu ten bronzer ze względu na ładny, mleczny i bardzo jasny kolor, który sprawdzi się nawet porcelanowym cerom. Odcień jest naprawdę świetny, ponieważ jest neutralny - ani nie zbyt ciepły, ani zbyt chłodny. U mnie się on sprawdza jedynie w zimie kiedy jestem najbledsza, bo jest naprawdeę bardzo jasny. Ładnie się blenduje i wygląda naturalnie. Jego jedynym minusem jest to, że niestety okropnie się pyli, przez co jest bardzo niewydajny. Już po kilku użyciach widać znaczny ubytek w produkcie. Ale ogólnie to bardzo fajny produkt.
Cena: 20,69zł Dostepność: Drogeria Natura, Pojemność: 9g

A jakie są Wasze ulubione bronzery?

Buziaki,

Marta

Komentarze