Charlotte Tilbury Filmstar Bronze & Glow - recenzja i swatche

Charlotte Tilbury Filmstar Bronze & Glow

Witajcie Kochani!

Dzisiaj mam dla Was recenzję produktu o którym marzyłam od dłuższego czasu i wreszcie zdecydowałam się go kupić. Chodzi oczywiście o duo do konturowania od Charlotte Tilbury Filmstar Bronze & Glow. Jest ono obok bronzera firmy Marc Jacobs jednym z najbardziej kultowych produktów do konturowania.  

Charlotte Tilbury Filmstar Bronze & Glow

Opakowanie, dostępność, cena

Opakowanie ma eleganckie, rose gold, które wygląda jakby było metalowe, ale jest wykonane z plastiku. Trochę szkoda bo moim zdaniem lepsze by było metalowe, ale dzięki temu jest lekkie więc jeśli ktoś podróżuje z pewnością będzie to dla niego plus. W środku znajdziemy dość dużą ilość produktu, bo 10g rozświetlacza i 12,5g bronzera. Do wyboru mamy dwie opcje kolorystyczne. Ja mam oczywiście tę jaśniejszą Light to Medium. Produkt ten można zamówić z Feelunique lub Cult Beauty za 49 funtów czyli około 240zł. 

Charlotte Tilbury Filmstar Bronze & Glow


Charlotte Tilbury Filmstar Bronze & Glow - Moja opinia

Pudry zawarte w tym duo są bardzo dobrej jakości. Bardzo drobno zmielone i delikatne. Podobnie jak puder od Charlotte (miałam ten prasowany) również pudry z tego duo pięknie wychodzą na zdjęciach, mam wrażenie, że delikatnie wygładzają optycznie strukturę skóry w aparacie dzięki pigmentom odbijającym światło. Jeśli chodzi o bronzer to ma on wykończenie lekko błyszczące, satynowe dzięki temu wygląda bardzo naturalnie na skórze. Rozciera się bajecznie łatwo więc nie ma obaw że zrobimy sobie nim plamy. Nie jest on bardzo mocno napigmentowany co w przypadku bronzera jest dużym plusem bo efekt możemy stopniować dokładając kolejne warstwy. Jest on dość jasny więc sprawdzi się on nawet bladym osobom. Jedyne co mnie trochę rozczarowało, to kolor tego bronzera, który na mojej skórze wygląda dość różowo do czego nie jestem do końca przekonana. Wygląda jakby od razu nałożony został róż z bronzerem. Poniżej zamieszczam zdjęcie porównawcze koloru tego bronzera do bronzerów innych marek jakie posiadam. Myślę że dość dobrze szczególnie na swatchach udało mi się uchwycić jak mocno rózowy jest tan bronzer w porównaniu z innymi. Nie mam w swojej kolekcji bronzera, który byłby podobny kolorystycznie do tego od Charlotte, bo zazwyczaj unikam bronzerów z różowymi czy czerwonymi podtonami.     

Benefit Hoola Lite, Too Faced Milk Chocolate Soleil, Too Faced Sweethearts Bronzer Sweet tea,  Marc Jacobs O!Mega Bronze 104 TAN-TASTIC!, Charlotte Tilbury Filmstar Bronze & Glow Sculpt, Jouer Sunlight, Jouer Suntan, Maybelline Master Sculpt 01 Light/Medium, Benefit Hoola, Smashbox The Cali Contour Matte Bronze, Smashbox The Cali Contour Contour
Benefit Hoola Lite, Too Faced Milk Chocolate Soleil, Too Faced Sweethearts Bronzer Sweet tea,  Marc Jacobs O!Mega Bronze 104 TAN-TASTIC!, Charlotte Tilbury Filmstar Bronze & Glow Sculpt, Jouer Sunlight, Jouer Suntan, Maybelline Master Sculpt 01 Light/Medium, Benefit Hoola, Smashbox The Cali Contour Matte Bronze, Smashbox The Cali Contour Contour

Rozświetlacz w tym duo daje bardzo delikatny, dzienny efekt. Można go lekko wzmocnić, ale i tak nie będzie to jeden z tych oślepiających rozświetlaczy. Kolor jest bardzo ładny, szampański. Rozświetlacz ten ładnie wtapia się w skórę i wygląda bardzo naturalnie. Przypomina mi bardzo jeśli chodzi o kolor i stopień intensywności blasku rozświetlacz  Celestial od Kevyna Aucoina. 

Charlotte Tilbury Filmstar Bronze & Glow

BECCA Opal, Kevyn Aucoin Celestial Powder, My Secret Face Illuminator Powwder Princess Dream, Charlotte Tilbury Filmstar Bronze & Glow Highlighter, BECCA Moonstone, Jouer Citrine, Anastasia Beverly Hills x Amrezy, Burberry Fresh Glow 02 Nude gold

Podsumowanie

Duo do konturowania od Charlotte Filmstar Bronze & Glow zawiera bardzo dobrej jakości produkty, które ładnie wtapiają się w skórę i wyglądają bardzo naturlnie. Ponadto są one bardzo drobno zmielone a dzięki temu wydajne. Wolałabym jedynie aby kolor bronzera był mniej różowy, ale to moja osobista preferencja.

A co Wy sądzicie o słynnym duo od Charlotte?

Buziaki,

Marta

Komentarze