Marc Jacobs paleta cieni Glambition - recenzja i swatche

Marc Jacobs Glambition

Witajcie Kochani!

Od dawna chciałam spróbować cieni od Marca Jacobsa ponieważ szczególnie po zmianie formuły zyskiwały one bardzo pozytywne opinie w Internecie. Firma Marc Jacobs Beauty ma w kolekcji palet Eye-Conic sześć różnych wersji kolorystycznych. Ja zdecydowałam się na najbardziej neutralną z nich a mianowicie 720 Glambition.

Opakowanie, cena, dostępność

Opakowanie jest czarne ze srebrnymi  napisami, bardzo zgrabne, luksusowe i porządnie wykonane. Wygląda jak małe dzieło sztuki. Paleta zawiera 7 cieni. Możemy ją kupić w Sephorze za 215 zł. Oczywiście polecam polować na promocję.


Marc Jacobs Glambition

Opis kolorów cieni

  • She was – jasny, satynowy (lekko perłowy), dość transparentny kremowy odcień, który mimo, że jest lekko połyskujący to nadaje się również pod łuk brwiowy, bo nie jest to nachalna perła, tylko ładnie odbijający światło cień, bardzo lubię go również używać do rozświetlania wewnętrznego kącika,
  • Infamous  – ciepły jasny matowy brąz z lekko brzoskwiniowym podtonem,
  • Known for – piękny złoty połyskujący cień, który daje wręcz foliowy efekt,
  • Seeking – chłodniejszy średni brąz,
  • The most – jasny różowo-brzoskwiniowy błyszczący cień, można by nawet powiedzieć, że to odcień taki trochę rose gold,
  • Over the top – kakaowy ciemny brąz,
  • Glamour – czarny z bardzo, bardzo małymi drobinkami brokatu, nie jest to najczarniejsza z czerni, ale mi się to właśnie podoba, gdyż intensywnie czarne czernie wyglądają na mojej jasnej skórze wręcz przesadnie.
Marc Jacobs Glambition
Marc Jacobs Glambition swatche L-P: She was, Infamous,Known for, Seeking, The mos, Over the top, Glamour

Swatche robiłam bez bazy nakładane na suchą skórę. Zdjęcia nie oddają w pełni urody tych kolorów. Polecam obejrzeć na żywo :) Ponadto nazwy cieni we wszystkich paletch tworzą ciekawe sentencje - to taki bonus dodany :) 

Marc Jacobs Glambition – moja opinia

Cienie w palecie Marca Jacobsa są jednymi z najlepszych cieni jakich kiedykolwiek używałam. Szczególnie maty są naprawdę świetne, bardzo jedwabiste i kremowe oraz mają bardzo dobrą pigmentację. Nakładają się równomiernie i doskonale się rozcierają. Kolory są bardzo ładne, idealne zarówno do dziennego jak i wieczorowego makijażu. Ponadto nie tracą na intensywności i pięknie wyglądają cały dzień. Zdażyło mi się nawet kilka razy nosić te cienie bez bazy, bo nakładałam je w porannym biegu i nadal wyglądały dobrze przez wiele godzin, a trzeba przyznać, że to zdarza mi się rzadko, bo wiele cieni ma skłonności żeby zanikać lub zmniejszać intensywność na moich powiekach w ciągu dnia nawet na bazie a co dopiero bez. Dobór kolorystyczny w tej palecie jest na tyle neutralny i uniwersalny, że wiele osób będzie z niej zadowolonych.

Podsumowanie

Paleta Marca Jacobsa Glambition to piękna, uniwersalna paleta. Jakość cieni jest niesamowita, prasuje się z nimi świetnie a do tego nie tracą na intensywności w ciągu dnia. Nawet bez użycia bazy do powiek dobrze się utrzymują. Jest to prawdziwa perełka w mojej kolekcji. Na pewno nie będzie ona ostatnią paletą tej firmy jaką kupię. Kusi mnie niesamowicie Scandalust.

Co sądzicie o cieniach firmy Marc Jacobs? 

Buziaki,

Marta


Komentarze